Witaj na moim blogu!


Witaj!


Może się poznamy? Na co dzień pracuję i studiuję zaocznie (*edit: 17.06.2020r. obroniłam się i mam już mgr!). Chciałoby się zacząć od banałów, bo przy pierwszym spotkaniu to one są przeważnie najważniejsze, prawda? Film, serial, książka, ulubiona zupa... No cóż, nie lubię komedii romantycznych i pomidorowej, za to preferuję mocniejsze kino. Chętnie oglądam filmy akcji, sensacyjne, kryminały, thrillery oraz horrory. Nie sugeruję się modą, a do perfekcyjnego makijażu bardzo mi daleko. Nie piszczę na widok kolejnej promocji w Rossmanie, bo to nie leży w mojej naturze. Jestem zwyczajną kobietą, z jednej strony twardo stąpającą po ziemi, która osiąga postawione sobie cele, a z drugiej marzycielką, która snuje plany na przyszłość przy świetle księżyca. A po pracy? Po pracy chętnie wskakuję na trampolinę, bo jumping fitness stał się moją pasją.

Zapraszam Cię na podróż w moje myśli oraz pasje.

Chętnie oprowadzę Cię po moim blogu


Będąc na stronie głównej możesz wybrać sobie tematykę wpisów, która będzie Ci odpowiadała najbardziej. Jak widzisz, moje wpisy najczęściej trzymają się tematów lifestyle, moich poglądów i porad, a także life-hacków studentki


Współpraca


Chętnie współpracuję z innymi blogerami oraz firmami zewnętrznymi. Wpisy gościnne nie są mi obce. Chcesz ze mną współpracować? Napisz do mnie e-maila, bądź skorzystaj z formularza kontaktowego, znajdującego się w prawej kolumnie na stronie:

takpoprostublog@gmail.com

Na blogu panuje Regulamin oraz Polityka prywatności. Zachęcam do zapoznania się, klikając w link.

Piszę od 01.02.2015 r.

Dodaj komentarz

Nowsza Starsza