Słoik pozytywnych cytatów na 356 dni


Szukasz unikatowego prezentu dla bliskiej osoby? Masz ograniczony budżet? A może szukać motywacji dla siebie na każdy dzień? Przychodzę dziś do Ciebie ze słoikiem pozytywnych cytatów na każdy dzień. 
Jakiś czas temu postanowiłam zacząć Nowy Rok z nieco innej perspektywy. Kupiłam słoik w Pepco i zabrałam się do roboty. Inspirując się różnymi pomysłami w sieci stwierdziłam, że dobrze byłoby zaczynać każdy dzień od jakiejś motywującej sentencji. Tak też powstał ten słoik - słoik, który pokaże Ci, że każdy dzień może stać się lepszym. Zebrałam dla Ciebie tyle cytatów, ile rok ma dni. 

Uwaga! Cytaty możesz pobrać z mojej Strony z POZYTYWNYMI CYTATAMI do słoika. Można śmiało je wydrukować i ułatwić sobie to zadanie! Chyba, że ktoś woli nieco inną czcionkę, to wystarczy je przekopiować do programy np. Worda. 😀 Na koniec pozostaje tylko wyciąć osobno każdy cytat i pozaginać lub pozwijać w ruloniki.



118 Komentarze

  1. Kiedyś myślałam nad tym, żeby zrobić coś takiego, ale jakoś mi się nie udało do tego zabrać. Muszę przyznać, że w Twoim wykonaniu wyszło to naprawdę efektownie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pomysł! Musiałaś się nieźle napracować :D Podziwiam! Tak jak napisałaś, ja bym poddała się po pierwszych 50 ;P Super, że dałaś ułatwienie. Dziękuję, bo myślę że wykorzystam na prezenty dla przyjaciółek :)
    Pozdrawiam kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napracować tylko przy poszukiwaniu jednak AŻ 365 cytatów. Serio po pierwszej 100 zwątpiłam, że to możliwe, haha :D Ale no nie poddałam się. I kolejny krok... wycinanie tych 14 kartek pełnych cytatów... Dziś poćwiczyłam mięśnia w ręce, dokładniej w kciuku - od wielkich nożyczek ! :D Cieszę się, że pomogłam w pomyśle :)

      Usuń
  3. Ojej kocham takie pomysły, sa mega urocze i zrobie taki słoik mojemu mężczyźnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że tylko ja mam dość świątecznych reklam w listopadzie..

    obserwuje ;)
    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie reklamy w tv powoli przerażają...
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Już się drukuje.
    Fajny pomysł.
    Obserwuje misia :*
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, ja bym chyba nie miała cierpliwości :D Ale pomysł dobry :)
    Co do reklam, też się wkurzam. Halo, jeszcze jest kalendarzowa jesień. Jak się zacznie Mikołaj, wtedy można się wczuwać w magię świąt ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zrobiłam przyjaciółce podobny prezent na urodziny. Włożyłam do słoika tyle karteczek z miłymi rzeczami, które mi się z nią kojarzyły, żeby mogła codziennie wyjmować jedną aż do końca roku! Polecam ten patent, czytanie takich karteczek sprawia dużo uciechy. ;)

    http://nolifewithoutlittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię święta ale cieszę się kiedy wreszcie przychodzi nowy rok i twórcy reklam przestają mnie gnębić swoimi tandetnymi zajawkami

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się w tym roku coś odmieniło! I nie przeszkadza mi wprowadzanie świątecznej atmosfery wcześniej. Wytłumaczyłam sobie, ze wykorzystuję całą tą marketingowa szopkę związaną z laickim "Christmasem" by poprawić sobie humor. Lampki, choinki, ozdoby.. to wszystko umila otoczenie. Sama planuję udekorować w przyszłym tygodniu dom. W końcu Adwent za pasem.

    Pomysł SUPER! Podziwiam za wytrwałość!

    Przesyłam moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę bardzo fajny pomysł z tym słoikiem ♥
    Mi wprowadzanie produktów świątecznych aż tak nie przeszkadza. Po prostu uwielbiam oglądać ozdoby świąteczne i szukać nowych inspiracji :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak napisałaś. Ja bym padła juz przed 50 ;) super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, pomysł jest serio świetny i takie cytaty mogą być mega motywujące!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę na tyle wytrwała, żeby te 365 cytatów przeczytać w 365 dni. :D

      Usuń
  13. Ten słoik jest po prostu GENIALNY! Zrobię go jak starczy czasu ;)
    my-little-art-and-me.blogspot.com. - będę ci naprawdę wdzięczna jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam kiedyś o tym słoiku ale niestety nigdy go nie robiłam. Jak dla mnie to świetna inicjatywa i jest to moim zdaniem bardzo kreatywne.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oo jaki fajny pomysł! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już się przyzwyczaiłam do tych reklam. Co roku są tak wcześnie więc dla mnie to nic dziwnego :) Co do tego pomysłu z pozytywnymi cytatami - genialny! Z chęcią zrobię podobne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super pomysl! Chcialam kiedys zrobic cos takiego mojemu chlopakowi ale wydawalo mi sie zbyt czasochlonne :( Super blog! Obserwuję! Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyczny, wszystko robione ręcznie. Spooro roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu cudowne urozmaicenie złych dni ;))
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Nie pomyślałam o tym, ale z pewnością dobre zajęcie na pozbycie się niepotrzebnych myśli, haha :D

      Usuń
  20. Wygrałaś najszybszy post na noworoczne postanowienia :D Jesteś prawie tak dobra jak Coca-cola :D
    A tak na poważnie, to dobry pomysł, ale ja i tak bym w połowie lutego zapomniała o słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy to aby nie za szybko, ale nie ma tutaj niczego świątecznego, a taki słoik można zrobić teraz jako zwykłą ozdobę na resztę 2016 :)

      Usuń
  21. Ostatnio robiłam taki słoiczek dla koleżanki na urodziny :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Może to być rewelacyjny sposób na dobre samopoczucie każdego dna. Pozdrawiam kochana!
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł!! :)
    Zapraszam do mnie na LA, jeśli interesuje Cię wzajemna obserwacja- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł ;) może sama zrobię taki słoik dla siebie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł! Trochę się napracowałaś, ale chyba warto. Z pewnością zrobię sobie taki słoiczek w wolnej chwili ;D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł, ale jednak trzeba trochę powycinać te wszystkie karteczki
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł, sama cos takiego zrobię :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajny pomysł! Na peqwno zroie jak będę miała czas! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To bardzo fajny pomysł. Myślałam już ostatnio by coś takiego zrobić ale przypomniałam sobie o moim dzienniku z cytatami na każdy dzień.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł, może i ja go wykorzystam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. super pomysl, mega mnie zainspirowal i na pewno go wykorzystam :D pozdrawiam;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł jest naprawdę bardzo fajny i może wykonam coś podobnego :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O jejku! Mega się cieszę, że trafiłam akurat na twojego bloga, świetny pomysł z tym słoiczkiem! W tym roku miałam słoik szczęścia, w którym pisałam najważniejsze i najlepsze rzeczy z dnia ale czasami tez mi się nie chciało tego pisać, za to ten pomysł jest świetny na pewno skorzystam! :)) Może wspólna obserwacja? Zajrzyj do mnie i daj znać ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam słoik szczęścia, ale wytrwałam tylko do kwietnia... Czasami jak wracałam padnięta, zapominałam, żeby zapisać pozytywy dnia. No i mój słoik okazał się za mały, przydałby się słój chyba haha :D

      Usuń
  34. Świetny pomysł! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki wspaniały pomysł! Codziennie otwierać po jednym pozytywnym cytacie. To mi się podoba :) Tak jak napisałaś... Ja zapewne poddałabym się przy pierwszej 50-tce. Z chęcią zobaczę jakie przygotowałaś te cytaty. A teraz zrodziła się we mnie myśl, by może zrobić taki prezent dla bliskiej mi osoby :)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobry pomysł, muszę to zapisać, też muszę coś takiego zrobić. Ja też pomału biorę się za pisanie nowych postanowień noworocznych, tym razem ambitniejszych, cytaty motywujące na pewno się przydadzą. Mnie też irytuje to całe podniecenie ludzi na punkcie świąt, na szczęści nie oglądam telewizji i jestem trochę nie na bieżąco, ale moje znajome ciągle śpiewają świąteczne piosenki i kupują świąteczne rzeczy. Ja już praktycznie nie lubię świąt, nie za fajnie mi się kojarzą. Pozdrawiam i obserwuję.

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zapisuję postanowienia, jeżeli mam jakieś "mądre", żebym nie zapomniała :)

      Usuń
  37. Ja też mam nadzieję, ze w tym roku w końcu będzie śnieg i to w bardzo dużych ilościach! Od paru tygodni w sklepach już są ciuchy z świątecznym wzorami itp., trochę mnie to zaskoczyło, ale podobnie myślę właśnie z tymi reklamami. Zaraz zerknę na te cytaty i sama chętnie wykorzystam coś takiego, żeby umilić sobie ten rok chociażby w ten sposób. :) Wydrukuję sobie, powycinam i jakoś ładnie ozdobię! Dzięki wielkie! Bo z tego, co czytam, to cytaty udane! Dam znać, gdy zrobię. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  38. Zrobiłam taki prezent bez okazji dla chłopaka przed maturą, niesamowicie się ucieszył i jak miał zły dzien - otwierał i pisał do mnie coo było w srodku :) Sama uwielbiam takie prezenty, jednak znalezienie 365 'myśli' nie jest łatwe, ja miałąm problem ze zrobieniem 40 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, łatwo znaleźć 10 motywujących cytatów! Jest ich tak dużo. Gorzej, jak trzeba znaleźć ich o wiele, wiele więcej... Wtedy ciężko znaleźć mądre i faktycznie motywujące cytaty, które będą różne treścią, ale miały ten sam przekaz - motywację :)

      Usuń
  39. kurcze od zawsze chciałam taki słoiczek złotych myśli, ale muszę się przyznać, że jakoś nigdy nie mogłam się zebrać, aby je napisać- a tu proszę zaglądam do Ciebie i widzę takie cudeńka :D
    skorzystam!

    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzięczam się za każdą obs 😉

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak będę miała trochę czasu to z chęcią zrobię taki słoik z cytatami dla siebie :)
    Swoją drogą, to jest to dobry pomysł na prezent dla kogoś :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Strasznie podoba mi się pomysł :) Chyba sama muszę sobie taki zrobić. Tylko jestem za bardzo leniwa, znaleźć aż 365 cytatów i je napisać. Nie chciałoby mi się, chociaż kto wie, może znajdę trochę czasu w któryś weekend i zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny pomysł ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zainspirowałaś mnie do stworzenia czegoś podobnego :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy pomysł. Widziałam kiedyś gdzieś to do kupienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoik kupiłam w Pepco jakiś czas temu :D Ja nie widziałam jeszcze takich słoiczków z karteczkami do zakupu :)

      Usuń
  45. Lovely idea! :D Cute post *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super pomysł :). Sama z chęcią zrobiłabym coś podobnego, ale nie mam słoika :c. Ale dla chcącego nic trudnego :D, coś się znajdzie. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedyś planowałam stworzenie takiego cuda, ale jakoś brakuje mi weny. Pozdrawiam

    nextomea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny pomysł, ja rok temu zaczęłam spisywać dobre rzeczy, które mi się przydarzały każdego i to też było coś fajnego, polecam wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to próbowałam, ale niestety nie ukończyłam wyzwania :D

      Usuń
  49. Ciekawy pomysł, może to też być super prezent dla kogoś :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. to jest super sprawa aż sama coś takiego zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialny pomysł:)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. jejku mega pomysł, jak tylko znajdę czas to na pewno taki zrobię :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja myślę, że takie słoiczki są idealne na prezent :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  54. kurde super pomysł idealny na prezent :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale fajny pomysł :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam sie z tym, ze takie przedwczesne ,,swietowanie" niszczy magie swiat! I swietny DIY
    I mam takie pytanko:Czy ty tez zauwazasz jak blogi ida w zapomnienie? Moj blog jest nowy i mysle ze napisalam ciekawy post. Prosze o obejrzenie mojego bloga, tak jak mowilam jest nowy i ma dopiero jeden post! ;D CO myslicie o wygladzie? http://dolllolly.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy w zapomnienie? Wydawało mi się, że jest to raczej umiarkowane. Część osób o tym wie, a część niekoniecznie.
      Chętnie wpadnę na Twojego bloga :) Lubię czytać posty "świeżaków" <3

      Usuń
  57. z tymi cytatami to świetny pomysł ! Muszę to wykorzystać jeśi pozwolisz :) Obserwujemy?Odwdzięczam się za każdą obserwację :) Daj znać u mnie :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak dla mnie noworoczne postanowienia to głupota. Jakby ludzie z "zmienieniem się" nie mogli zacząć od razu tylko czekają na 1 stycznia. Eh, właśnie ta świadomość odbiera mi przyjemność z mojego ulubionego dnia w całym roku...
    Co do tych cytatów może być fajnie. Tak np. wyciągnąć taką karteczkę 16 maja i przeczytać "uśmiechnij się, jesteś wspaniała", a potem śmiać się z samej siebie że mogło się być tak cholernie naiwnym :). (pieprzony uśmieszek i kropka, kombo nienawiści)
    Hah, nigdy nie byłam fanką takich rzeczy, ale chyba jednak zrobię taki słoiczek, będzie śmiesznie, bo zamiast pisać cytaty wypełnię go czarnym humorem, wpadkami z przeszłości i jedynastkami (nie pytaj)
    Fajny blog, zostanę na dłużej i zapraszam do siebie.
    strasznepotwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. O taki słoik z życzeniami zaraz idę sobie zrobić mega świetny pomysł lepszy jak jakiś horoskop . Trzeba tu częściej zaglądać fajny post , ciekawe artykuł i świetne pomysły wszystko można tu po trochu znaleźć .Tdę szukać fajnego słoika i do roboty bo koniec roku tuż, tuż .JEST TO MÓJ ULUBIONY BLOG!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Super sprawa :) ja zamiast takich cytatów czytam mój ulubiony horoskop i codziennie staram się kłaść do łóżka w całkowitym spokoju i w dobrym humorze :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajny sposób i co najważniejsze osobisty :) Chętnie sprezentowałabym taki słoik bliskiej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. nie moge wydrukować tych cytatów:( co zrobić????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można do mnie napisać mail: takpoprostublog@gmail.com
      jeżeli jest problem z opcją drukowania.

      Usuń
  63. Mam również problem z drukowaniem, napisałam na maila, a cytaty potrzebne mi są na jutro rano, więc bardzo proszę o niezwłoczną odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  64. Napisałam maila, proszę o przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również napisałam maila i prosze o wysłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Rewelacyjny pomysł. Sama próbowałam stworzyć coś takiego jednak brakło mi motywacji do skompletowania tylu cytatów:( Jeżeli można skorzystać z Twoich będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj, super pomysł chcę zrobić to mojej koleżance na urodziny jednak nie mogę wydrukować mogłabym prosić o przesłanie na emaila milczento@onet.pl z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wyślę, jednak na przyszłość proszę o bezpośredni kontakt mailowy :)

      takpoprostublog@gmail.com

      Usuń
  68. Pomysł jest świetny! :-)

    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  69. Super pomysł z tym słoiczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  70. Super pomysł z tym sloiczkiem. Może i ja sobie sprawie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja ostatnio zainspirowała się pewnym blogiem i zrobiłam sobie lampiony ze słoików i pomalowałam je farbami do szkła. Zrobiłam też własny flakonik na wiaty z butelki. Twój jest bardzo piękny i estetycznie wykonany. Brawo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza