Najlepsze ujęcia czerwca 2018


Cześć kochani!  Dziś piątek 13-go, godzina 8:00 rano. Jak się czujecie w ten "przesądny" dzień? 
Ja czuję się wyśmienicie! Dzisiaj wieczorem wyjeżdżam na wakacje. Nie mogę się doczekać!

Wiele osób zadawało mi wcześniej pytanie: "co? jedziesz w piątek 13-go?!" Tak, jadę. Nie jestem aż tak przesądna, nie wierzę w takie rzeczy, a za czarnym kotem to jeszcze pobiegnę. A jak to jest z Wami? Wierzycie w przesądy?

Długo się zastanawiałam, co mogłabym dzisiaj napisać, ale nie mogłam się na niczym skupić. Moje myśli i czas całkowicie zabrały sobie obrona pracy dyplomowej, a następnie pakowanie się do wyjazdu. Dlatego padło na fotografię, kilka zdjęć. Nawet pomyślałam, że mogłabym zrobić z tego jakąś serię na blogu, co o tym myślicie? 

Zostawiam Wam na pożegnanie kilka najlepszych ujęć z ubiegłego miesiąca. 
Trzymajcie się, miłego weekendu! 😍😘




















35 Komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia. Kwiaty zachwycają 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej podróży ♥ oraz wypoczynku :)
    Świetne zdjęcia :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing nature, I love your photos!
    Have a nice weekend! xx

    Shopping time!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji kochana! :) Piękne ujęcia! :) Jakoś mnie jeszcze dziś na szczęście pech nie dotknął :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie z brzozami jest prześliczne! Co do przesądów, to traktuję je raczej jako zabawę. Kiedyś całą klasą byliśmy właśnie w piątek 13-stego bodajże w teatrze. A innym razem pojechaliśmy sobie na wycieczkę w prima aprilis. I nikomu nic się nie stało :D
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)
    P.S. Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i jak tu nie kochać tej pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wakacyjnego wyjazdu! :*
    Co do ujęć, to szczególnie spodobały mi się te z fioletowymi kwiatuszkami. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zatem udanego urlopu i niezapomnianych wakacji:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam z kubkiem kawy u boku :)

      Usuń
  9. Może być nowa seria. :) Jak najbardziej. Udanych wakacji. Ja nie wierzę w aurę 13-tego. Mam ku temu wiele powodów, np. urodziny tego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ujęcia Ci wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piątek 13-tego to mój ulubiony dzień i też pojechałam na mały urlop. Było świetnie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zoomy są takie piękne! Podziwia całą sobą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wyjazdu i udanych wakacji. Może kiedyś podzielisz się super zdjęciami z wyjazdu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęciami podzielę się trochę w podsumowaniu miesiąca, a pozostałe można zobaczyć na moim profilu na Instagramie: @little_lady.24

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. No ostatnio trochę poszalałam z wpisami, ale spokojnie, chciałam tylko uzupełnić braki :)

      Usuń
  15. Bardzo ładne ujęcia robisz, ja też lubię fotografować naturę. Głównie tylko ją fotografuję. Niestety podczas jednej z wypraw na skałki niedaleko mnie aparat spadł mi z dużej wysokości i z bólem serca musiałam wyrzucić go... nie dało się go naprawić. Myślałam serio, że mi serce pęknie. Teraz robię zdjęcia telefonem bo zbieram pieniądze na nowy aparat. Kupiłam sobie niedawno na https://clippo.pl/ obiektyw szerokokątny na telefon by nadal robić to co uwielbiam czyli fotografować. Zdjęcia wychodzą ładnie jestem pod wrażeniem bo nie spodziewałam się wielkiego efektu a tu proszę. Nie mniej jednak nadal odkładam na aparat i wracam do profesjonalnej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza