Top lista osobista - Sierpień 201


Magiczny czas polecajek!

Historia pewnego zdjęcia: Jeziora Plitwickie Chorwacja - Bardzo spodobała mi się taka seria na blogu. Jedno zdjęcia, jedna historia. Super! Nawet kiedyś myślałam, że zrobić u siebie coś podobnego, może w przyszłym roku... 

5 pytań... Czyli pozwól sobie na chwilę szczerości wobec siebie - 5 pytań, które pozwolą nam ocenić, w jakim miejscu stoimy w życiu. Czy robimy coś źle? A może powinniśmy spojrzeć na siebie łagodniejszym wzrokiem? 5 pytań, które pozostawią po sobie ślad, wymagają chwili namysłu, pomogą przewartościować życie. Odważysz się na to?

*

Efekty Vogue Factor Przytrafił się Wam? Myślę, że każdy z nas tego doświadcza, od czasu do czasu. Niektórzy odczuwają go częściej, inni trochę rzadziej. Na blogu Natalii zjawisko świetnie opisane, czyżby nowa bolączka XXI wieku? Po przeczytaniu tego wpisu jednak myślę, że ten Instagram to szkodliwy jest… szkodliwy na oczy i na duszę. Szkodliwy zwłaszcza dla młodych ludzi, który oglądając perfekcyjne ujęcia, starają się za wszelką cenę dopasować do tego fotoszopowego świata, który nigdy nie będzie realny. 

Budowanie poczucia własnej wartości – ćwiczenia dla Ciebie - Macie problem z własną samooceną? Kilka ćwiczeń pozwoli Wam staną na nogi i na własne wady spojrzeć nieco łagodniej!

10 faktów i mitów o blogowaniu - Ten wpis znalazłam całkowicie przez przypadek, gdy szukałam w Google jakichś cytatów na temat blogowania, blogów itp. I w sumie sam nagłówek mnie na tyle zainteresował, że kliknęłam w link. Nie pożałowałam. Od raz spodobał mi się styl pisania autorki bloga oraz temat. Wpadajcie! Znacie jakieś mity o blogerach?

*
„Oj, wiem, że nie mam prawa narzekać” – bo co? Bo ktoś uznał, że i tak masz za dobrze? - Uwielbiam takie życiowe posty, a zwłaszcza na blogu Marty, która zawsze napełnia mnie motywacją i pozytywną energią. „Mamy skłonności do popadania w przesadę. Albo łapiemy fazę na wieczne narzekanie na wszystko, albo wręcz odwrotnie: boimy się powiedzieć cokolwiek złego, bo przecież teraz jest moda na świadomość, docenianie codzienności, pozytywny przekaz i optymizm.” Prawda?

Dlaczego ludzie Cię tak traktują? - Ten wpis widziałam już jakiś czas temu i szybko zapisałam go sobie w notatniku, aby znalazł się w sierpniowych polecajkach. Uderzył mnie dość mocno, jak taki przysłowiowy policzek w twarz. Czy wiecie, że ludzie traktują nas dokładnie tak, jak my traktujemy siebie? Pokazując im, że dla ich uwagi zrobimy wszystko, że jesteśmy niepewni na danym polu, chętnie to wykorzystają przeciwko nam. Wpis mi dał wiele do myślenia i otworzył oczy na wiele spraw. Od tego miesiąca mówię stanowcze „NIE” dla każdego, kto przekroczy niewidzialną granicę.

Na koniec polećcie mi dobre, motywujące wpisy! A może u Was na blogach jest coś równie  ciekawego?

15 Komentarze

  1. Blog Natalii to niewyczerpane źródło inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! cieszę się, że cykl "historie jednego zdjęcia" tak bardzo przypadł Ci do gustu, nawet nie wiesz jak bardzo mnie to motywuje- dzięki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie te Twoje polecajki :) zawsze coś ciekawego tu znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA RÓWNIEŻ :)

      Zapraszam na na mój niekosmetyczny blog wtrybieoffline.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny :)

      Usuń
  4. Skuszę się i poczytam o faktach i mitach na temat blogowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na swoim blogu: www.oszczednapolka.pl inspiruję jak zarządzać domowymi finansami, ograniczyć wydatki i zwiększyć oszczędności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że mam kilka blogów do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny jest ten cykl :) dziękuję za polecenie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kilka propozycji ode mnie i propozycje osób komentujących ten wpis :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza