Top lista osobista - Wrzesień 2018


Dziś na stół wjeżdżają bardzo smakowite kąski! Najbardziej motywujący wywiad, jaki czytałam. Przepis na zdrowe włosy oraz efekt latte, który nijak ma się do czynności picia kawy. Kawy bez cukru oczywiście, bo o słodzeniu także będzie mowa! Witam Was w jesieni!!!

Dziś postanowiłam, że pokażę Wam trochę wczesnojesiennych zdjęć, które udało mi się zrobić we wrześniu. I oczywiście zapraszam Was do wrześniowych polecajek!

Wpis dla kobiet (i nie tylko), które chcą zapuszczać włosy. Ale żeby zapuścić włosy, to muszą być one zdrowe! Kilka bardzo ważnych punktów, które trzeba sobie wziąć do serca.


Dlaczego nie trzymają się Ciebie pieniądze? Może cierpisz na efekt latte! Wpadnij na bloga Mileny i się przekonaj.

Jak zwalczyć ochotę na cukier? Ja dość długo musiałam odzwyczajać się od cukru. Było ciężko odmawiać sobie słodzenia kawy, herbaty, ciasteczek... Nie chodzi o to, że nie jem niczego słodkiego, bo to nie prawda. Chodzi o to, że teraz np. nie potrafię wypić słodzonej herbaty czy kawy. Jak jem ciasto to zjem pół, bo więcej nie wcisnę, a dawniej mogłam pochłonąć dwa desery Oreo :D Wpadajcie na bloga stylowoizdrowo.pl aby dowiedzieć się kilka sprawdzonych sposobów, jak żyć zdrowie!

Jeżeli należysz do grona osób, które nie lubią jesieni i chłodnych temperatur, polecam zajrzeć na ten wpis. Ja ostatnio o wiele łaskawiej patrzę na tę porę roku. Kiedyś jej nie lubiłam, bo kończyło się lato, ale kiedy też lato było inne. Teraz zdecydowanie bardziej wybieram jesień i cieszę się widząc tyle barw na drzewach. Kocham zbierać kasztany i orzechy, szurać butami wśród liści i spacerować po parku. A wy? Macie jakieś plany na jesień? Jak nie, to wpadajcie na listę #ToDo, czyli co robić we wrześniu! - "wrześniu", ja bym to zamieniła na słowo "jesień".


To jest najlepszy wywiad, jaki kiedykolwiek czytałam! Wzbudził we mnie tyle pozytywnych emocji, że stwierdziłam, że muszę coś zrobić. A że piszę wpis chora (mam półpaśca) i nie mogę za bardzo się poruszać - w tym nie mogę chodzić na moje zajęcia z trampolinami - postanowiłam spróbować z jogą. Myślicie, że ten związek się uda? Zapraszam Was do wywiadu o przygodzie z jogą! Polecam :) Istna dawka motywacji!

15 Komentarze

  1. Przyznam, że sama zastanawiam się nad jogą, więc z ciekawością przeczytam ten wywiad!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się to z niebem :) Takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zaczęłam patrzeć pozytywnie na jesień, to i zdjęcia też takie są :3

      Usuń
  3. Przymierzam się do jogi. więc chętnie przeczytam wywiad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj! Motywacja na Ciebie napłynie wielkimi falami :P

      Usuń
  4. Świetnym pomysłem na jesień może być również praca nad sobą.
    Dlatego nie chce przegapić i polecam swój blog w komentarzu:
    https://damianmielczarek.pl/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapuszczanie włosów, stanowczo nie dla mnie. Ile razy próbowałam, tyle razy kończyło się to efektem mocno zniechęcającym. Wolę siebie zdecydowanie w wersji 'short'. Jogi zawsze chciałam spróbować, ale póki co nie było okazji, ale może w końcu się uda. Pozdrawiam (ponownie) jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczanie włosów zniechęcające? Dlaczego?

      Również pozdrawiam ;D

      Usuń
  6. Z chęcią zapoznam się z listą rzeczy do zrobienia we wrześniu/ podczas jesieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt latte brzmi całkiem ciekawie. Chyba rzeczywiście coś w tym jest...Fajne rekomendacje, poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. joga jest dla każdego :D znalałam tu trzy teksty do przeczytania. Muszę zwalczyć chęć cukruuuu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza